BLOG IS OPENED :-D

我終於開了這一個blog了..

不想將這一個blog刻意做到一個高級的名牌..

我只是想blog紀錄一些我的思想,我的皮氣和我的一些經驗…

希望大家可以接受得我的火星文…xD

POST上一個久違的2條皮手帶

其實這兩款皮手繩我十分喜歡。有做修邊處理, 皮底處理過。

如果真係幾十蚊貨仔都係冇咁心機幫你咁整..XD (最低工資都高過呢個價啦!)

不過整極D皮手繩都係有D問題 –  就係帶得耐皮邊總係有D起皮粒同會有皺皮紋。

我諗真係要去報整皮班….我要學用皮刀, 修皮邊,  削皮底。XDDD

自己學真的不太認識,可能…….我真的有閱讀障礙。=]

Leave a Reply

