自作業 皮革工具。手縫木夾

一直以來我也沒有一個手縫木夾的幸福之處=D

網上所買的都是短的木夾, 愛馬士的木夾。感覺上太貴了(260港元~800港元不等)。

所以我決定了和朋友一起整一個自家的手縫木夾爽一爽!!!

木+五金大約用左80蚊到….個底既木座要重身D..唔係唔穩陣….所以我用左2種木條..

木夾長度90CM…我想木夾高少少..因為不想長時間工作而寒背….

第一次操刀好緊張..怕整到手指=D

掛住整唔記得影相比大家睇….所以時間關係已經做左大半了…=D

上面將會加皮包住…以免木夾整花D皮…

較位細節圖…

 

中間細節圖…

大致完成了…將來改良呢個木夾…

其實木工也是一件好玩的工作….

不過我想長時間制作也十分費力….

幾百蚊的工具只需要100蚊內也可以得到…

看你有沒有這心機和耐性=D

Leave a Reply

